Gabriela Uhrová

Jsem cykloturistka, turistka, cestovatelka, se zájmem o přírodu, památky, tanec (salsu, sambu), hudbu, cizí jazyky a fotografování.
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1266x

Gabriela Uhrová

Wait a minute Mr. postman!

Tak nějak bych si mohla zpívat při čekání na psaníčko, které mi přiletí do schránky. Hm. Dneska mi ve schránce přistanou akorát tak nevyžádané letáky nebo složenky, vlastně ty už taky skoro nechoděj. Na co já tu schránku vlastně ještě mám?

7.9.2009 v 22:45 | Karma: 11,14 | Přečteno: 1147x | Diskuse| Kultura

Gabriela Uhrová

Tip na jarní výlet do Rakous

Letos v únoru jsem se s kolegama z kanclu ocitla na pár dní na „lyžáku“ v rakouském středisku Bad Kleinkirchheim, které leží v nejjižnější spolkové zemi Korutany. Většinou vynikající lyžařské podmínky nám letošní zima nepřipravila, a tak se muselo uměle zasněžovat. V údolí tím pádem nebylo po sněhu ani památky.

23.5.2008 v 10:01 | Karma: 7,19 | Přečteno: 561x | Diskuse| Cestování

Gabriela Uhrová

Jak jsem jela Prčice

Tak jsem si říkala, že bych měla zavést malý rituál před každou cyklojízdou pro šťastný návrat. Zvlášť po včerejší příhodě na přechodu pro chodce. Neohleduplnost pražských řidičů je opravdu do nebe volající!

21.5.2008 v 18:00 | Karma: 9,32 | Přečteno: 893x | Diskuse| Cestování